top of page
  • Skribentens bildPolarvinden

Idag är en alldeles speciell dag, det är .....

Flora och Sagas födelsedag 🥰❤️ De har hunnit bli 5 år och blivit fina draghundar med en underbar personlighet. De kommer från Västsibbes Kennel/ Jenny Larsson och idag firar vi med mamman/tiken Iza på samma plats, nämligen Drevdagen.

 

Idag kom solen fram och mjukade upp spåren så det blev en skön tur upp mot Lekåsen Det var planerat att jag skulle möta upp två andra spann , Mats Jonsson och Agneta Hörnlund Nilsson, Men jag kom fel och fick ta en egen runda.

Det är skillnad att åka fel Och fel. Att ta sig tillbaka till rätt väg med en bil eller en cykel det är väldigt enkelt men med ett hundspann är det något helt annat. Ibland önskar jag att naturen skulle bjuda på naturliga rondeller i snön.

Men det finns ju naturligtvis inte, så det blir lite mer komplicerat att vända om igen, så att säga🤣😂


Iallafall så blev det en underbar tur med ett något mindre spann idag. Några fick vila sina tassar och muskler och ligga kvar i sina burar.

Ärligt talat, jag kan inte ha det bättre än såhär, just nu, mitt i livet ❤️


38 visningar0 kommentarer

Senaste inlägg

Visa alla
Inlägg: Blog2_Post
bottom of page